Wij nemen de gehele administratieve rompslomp uit handen, inclusief jaarcijfers en tussentijdse overzichten

Administratie


Hofman verzorgt de BTW- en loonbelastingaangifte evenals de inkomstenbelasting of vennootschapsbelasting. Daarnaast is Hofman specialist op het gebied van salarisadministratie, en produceert elke betalingsperiode salarisspecificaties met de bijbehorende betaallijsten.

Zwarte Zee 98, 3144 DE Maassluis

Service en persoonlijke benadering

Veel ondernemingen laten hun administratie verzorgen door Financieel Adviesbureau Hofman. Startende en bestaande ondernemers, kleine en grote ondernemers, die afkomstig zijn uit vrijwel alle branches. Het gros van de klanten is afkomstig uit het midden- en kleinbedrijf.

Onze klanten leveren elke maand de totale administratie in, die vervolgens door Hofman geautomatiseerd wordt verwerkt. In feite wordt de klant alle administratieve rompslomp uit handen genomen. Inclusief jaarcijfers en tussentijdse overzichten.

Neem contact met ons op

Bereikbaar van maandag t/m vrijdag van half 9 tot 5 uur

Schakel JavaScript in je browser in om dit formulier in te vullen.

Uw administratie piekfijn geregeld

Hofman verzorgt ook de correspondentie met betrekking tot de loonbelasting en richting de bedrijfsvereniging.

Belastingen

Lever maandelijks uw administratie in en laat alle belastingaangiftes over aan Hofman.

Salarisadministratie

Hofman is specialist op het gebied van salarisadministratie. Wij verzorgen de salarisspecificatie en de bijbehorende betaallijsten.

Rapportages

Wij zorgen ervoor dat tussentijdse rapporten en jaarcijfers voor u klaar staan.

Wat wij voor u kunnen betekenen

Een opsomming van onze diensten

Hofman verzorgt de BTW- en loonbelastingaangifte en doet ook de inkomstenbelasting of vennootschapsbelasting. Daarnaast is Hofman specialist op het gebied van salarisadministratie en verzorgen wij de correspondentie met betrekking tot de loonbelasting en richting de bedrijfsvereniging.

Bedrijven met een eigen administrateur, kunnen ook bij Financieel Adviesbureau Hofman terecht. En wel voor het controleren en eventueel corrigeren van de boeken, de BTW-aangifte en, indien gewenst, extra rapportages. Voor kleine bv’s kan een rapportage voor de Kamer van Koophandel worden gemaakt.

BTW- en loonbelastingaangifte
Inkomstenbelasting
Vennootschapsbelasting
Salarisadministratie & specificatie
Correspondentie
Boeken controleren
Boeken corrigeren
Rapportage

Hoe wij te werk gaan

01.

Kennismaking

Wij zouden u, en uw bedrijf, graag beter leren kennen.

02.

Kosten bepalen

Wij maken vooraf een inschatting van de hoeveelheid werk. Aan de hand van de inschatting wordt een vaste jaarprijs afgesproken.

03.

Betaling

Het honorarium wordt in twaalf maandelijkse termijnen aan u gefactureerd.

04.

Nacalculatie

Eventuele extra werkzaamheden worden op basis van nacalculatie in rekening gebracht.

Klanten die u voorgingen

Selontour
Selontour
2023-07-11
Een van de beste boekhouders die ik tot nu toe heb gehad. Eerlijk, snel, overzichtelijk, betrouwbaar. Echt een aanrader
Richard Frijmuth
Richard Frijmuth
2023-06-13
Heel goed bedrijf
Richard Frijmuth
Richard Frijmuth
2023-03-30
Goed bedrijf
Sjaak B
Sjaak B
2021-01-12
Remco Groenheide
Remco Groenheide
2018-06-06
Erwin Meinders
Erwin Meinders
2017-06-24
Scroll naar boven