Service en persoonlijke benadering
Veel ondernemingen laten hun administratie verzorgen door Financieel Adviesbureau Hofman. Startende en bestaande ondernemers, kleine en grote ondernemers, die afkomstig zijn uit vrijwel alle branches. Het gros van de klanten is afkomstig uit het midden- en kleinbedrijf.
Onze klanten leveren elke maand de totale administratie in, die vervolgens door Hofman geautomatiseerd wordt verwerkt. In feite wordt de klant alle administratieve rompslomp uit handen genomen. Inclusief jaarcijfers en tussentijdse overzichten.
Neem contact met ons op
Belastingen
Lever maandelijks uw administratie in en laat alle belastingaangiftes over aan Hofman.
Salarisadministratie
Hofman is specialist op het gebied van salarisadministratie. Wij verzorgen de salarisspecificatie en de bijbehorende betaallijsten.
Rapportages
Wij zorgen ervoor dat tussentijdse rapporten en jaarcijfers voor u klaar staan.
Een opsomming van onze diensten
Hofman verzorgt de BTW- en loonbelastingaangifte en doet ook de inkomstenbelasting of vennootschapsbelasting. Daarnaast is Hofman specialist op het gebied van salarisadministratie en verzorgen wij de correspondentie met betrekking tot de loonbelasting en richting de bedrijfsvereniging.
Bedrijven met een eigen administrateur, kunnen ook bij Financieel Adviesbureau Hofman terecht. En wel voor het controleren en eventueel corrigeren van de boeken, de BTW-aangifte en, indien gewenst, extra rapportages. Voor kleine bv’s kan een rapportage voor de Kamer van Koophandel worden gemaakt.
Hoe wij te werk gaan
01.
Kennismaking
Wij zouden u, en uw bedrijf, graag beter leren kennen.
02.
Kosten bepalen
Wij maken vooraf een inschatting van de hoeveelheid werk. Aan de hand van de inschatting wordt een vaste jaarprijs afgesproken.
03.
Betaling
Het honorarium wordt in twaalf maandelijkse termijnen aan u gefactureerd.
04.
Nacalculatie
Eventuele extra werkzaamheden worden op basis van nacalculatie in rekening gebracht.